Subject: Telia Eesti AS vastus Pikasilla silla rekonstrueerimise eskiislahenduse tutvustamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 13:09:58 +0300

Teie  12.09.2024 nr 8-1/23-063/15769-1

Meie 16.09.2024 nr EC.1-5.1/402-4

Edastame Telia Eesti AS vastuse.

Antud eskiislahenduses jääb arusaamatuks, kuidas tagatakse olemasolevate 
siderajatiste kaitsemeetmed või ümberpaigaldamise vajadus.

Siderajatiste tingmärgid puuduvad isegi tingmärkide failil, neid nagu ei 
eksisteeriks. Kui tingmärgistusse on näidatud likvideeritavad objektid, siis 
planeeritavale kõnniteele on jäetud alles sideõhuliini post, mida nagu ei 
likvideerita, vaid jäetakse alles?

Kui on olemas Pikasilla  silla rekonstrueerimise eskiislahendus, siis peaks 
olema ka siderajatiste kaitsemeetmete või ümberpaigaldamise 
eskiislahendus/projektlahendus.

Kui pannakse töö hankesse eskiislahenduse põhjal, oleks puudu ju sidetööde 
maht.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

 <http://www.telia.ee> www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 12. september 2024 15:04
Adressaat: Mittetulundusühing Valgamaa Ühistranspordikeskus 
<[email-masked]>; Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus 
<[email-masked]>; Telia dokumendihaldus <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>
Teema: Pikasilla silla rekonstrueerimise eskiislahenduse tutvustamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Pikasilla silla rekonstrueerimise eskiislahenduse tutvustamine

Registreerimise kuupäev: 12.09.2024

Registreerimise number: 8-1/23-063/15769-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.